top of page

Kolik jsem přibrala v těhotenství

Podle jedné mé kamarádky by tato otázka měla být zakázaná.

Všichni se mě na to ptali a ptají. Rodina, přátelé, známí, kolegyně,.. Seznam je nekonečný.

KOLIK JSEM PŘIBRALA V TĚHOTENSTVÍ?

A já skálopevně odmítala o tomto pro mě velmi intimním čísle mluvit. Dnes ráno jsem ale stoupla na váhu a nevěřila vlastním očím. Je to všechno pryč.

Nastal čas, abych o tom napsala.

Vezmu to od začátku.

Před těhotenstvím jsem opravdu velmi aktivně sportovala. Pravidelně chodila na CrossFit 3x týdně a jednou týdně zařadila hormonální jógu. Moje váha se pohybovala od 58 do 61 kg v závislosti na tom, kolik vody jsem zrovna zadržovala. Není to úplně cifra snů, ale měla jsem pevnou postavu a byla v takové formě, že pro mě nebyl problém zaběhnout pulmaraton pod dvě hodiny nebo extrémní závod Gladiator race.

Když jsme se rozhodli založit rodinu, na doporučení doktorky jsem trochu vysadila, aby mé tělo nebylo v silovém stresu. A moje váha se ustálila na čísle 62 kg.

Během těhotenství jsem přibírala různě. Přesná čísla si nepamatuji a těhotenskou průkazku mám někde ve zdravotnické dokumentaci, v archivu chrudimské porodnice (díky Bohu). Mohu ale říci, že měsíční přírůstek nepřesáhl dvě kila a ke konci už jsem nepřibírala více než 300 - 500 g. Jak mi rostlo bříško (ale i zadek a všechno ostatní) jsem zdokumentovala v článku ZDE.

Na poslední kontrole u ženské lékařky (asi týden před porodem) se váha zastavila na čísle 82,7 kg. Takže v těhotenství jsem přibrala téměř 21 kg.

A JE TO VENKU.

bottom of page