top of page

Recy-Kitchen


Měli jste jako děti hrací kuchyňku?

Já teda ne. Mám mlhavou vzpomínku, že jsme se ségrou vlastnily plastikový váleček a pár vykrajovátek a možná nějakou odloženou vařečku, ale celou kuchyňku rozhodně ne. Spíš jsme byly trafikantky. Nepamatuji si ani, že bych po kuchyňce nějak prahla (na rozdíl od LEGA nebo Barbie), nebo si s ní hrála ve školce. Pokud tam tedy vůbec byla. Přesto jsem se zamýšlela, jestli Tobínek nějakou tu kuchyňku náhodou nutně nepotřebuje.

Podle Patrika, je kuchyňka ryze holčičí záležitostí. Já si to úplně nemyslím a jako argument uvádím fakt, že na kulinářském poli, je více věhlasných mužských šéfkuchařů než ženských. Nicméně, pokud nechci kupovat nějaký plastikový krám, není to úplně levná hračka. Co když se mu nebude líbit? A co s ní, až Tobík trochu povyroste?

A tak jsem takovou gendrově vyváženou kuchyňku vyrobila.

Na začátku bych ráda podotkla, že nápad vyrobit kuchyňku z prázdných kartonových krabic z mé hlavy rozhodně nepochází. Nechala jsem se inspirovat Instagramem. Oproti původní maketě, mi chybí dřez, ale zase se můžu chlubit čtyř plotýnkovou indukci, zavírací troubou a otáčecími knoflíky.

Jak dlouho potrvá Tobínkovi, než takovou kuchyň zlikviduje nemám tušení. Zatím mi tady se skříňkovým korpusem jezdil po obýváku a smál se u toho na celé kolo. A když jsem si bláhově myslela, že ji vyrobím v jeho přítomnosti, seděl mi na hlavě a nenechal mě udělat jedinou čáru rovně. Ale byl šťastný... Takže i kdyby vydržela jenom den, funkci už splnila.

Co jsem potřebovala?

krabice

izolepu

lihový fix

trojúhelník

černý papír

bílou temperku a štětec

lepidlo

kousek provázku na úchytky

jehlu na vlnu

nůžky

Pokud se hračka ujme, už mám v hlavě další inovace a rozšíření zahrnující již zmíněný dřez, dále pak háčkované ovoce, zeleninu a muffiny, kterých je plný Pinterest. Tak uvidíme, jestli bude mít můj výtvor úspěch.

A co vy? Hráli jste si s kuchyňkou? A myslíte si, že je kuchyňka spíše holčičí hračkou nebo je i pro kluky?

Zatím se mějte pěkně

PaPi

bottom of page